Turvalised jalgrattateed ja tähelepanelikud ja viisakad autojuhid??? Iirimaal nüüd küll mitte!!
Võib olla 1 kahekümnest autojuhist laseb jalakäijal või ratturil teed ületada mitte selleks eraldi ette nähtud kohas - kui sebrat, või nagu seda siin nimetatakse pelikani ülekäigukohta, ei ole, siis oota kuni autoderivi otsa saab või mõnel haruldasel juhul, mõnel sust hale hakkab ja peatutakse. Rattateid on näiteks minu igapäevasel 4-5 km teekonnal paarsada meetrit, ülejäänud teekond kulgeb autode, jalakäijate ja klaasikildude vahel ukerdades.
Mittesõbralikkuse jaoks on eraldi treeningud ametnikele... kui see neil ametisse astudes peaks lonkama!
Rämpspostituste tõttu pidin anonüümse kommenteerimise võimaluse kahjuks välja lülitama. Kuni spämmerid oma kommenteerimisrobotid nutikamaks ehitavad, võivad anonüümseks jääda soovivad kommentaatorid uurida materjali aadressil google.com/search?q=anonymous+openid
Kusjuures Iirimaal on see suht levinud.
VastaKustutaMujal valges maailmas ongi see suhteliselt levinud. Nagu ka turvalised jalgrattateed ja tähelepanelikud ja viisakad autojuhid.
VastaKustutaAinult vastutulelikke ametnikke pole veel kuskil kohanud. Kui kellelgi peaks nende olemasolulst aimu olema, andke palun teada! Oleksin väga huvitatud.
Turvalised jalgrattateed ja tähelepanelikud ja viisakad autojuhid??? Iirimaal nüüd küll mitte!!
VastaKustutaVõib olla 1 kahekümnest autojuhist laseb jalakäijal või ratturil teed ületada mitte selleks eraldi ette nähtud kohas - kui sebrat, või nagu seda siin nimetatakse pelikani ülekäigukohta, ei ole, siis oota kuni autoderivi otsa saab või mõnel haruldasel juhul, mõnel sust hale hakkab ja peatutakse. Rattateid on näiteks minu igapäevasel 4-5 km teekonnal paarsada meetrit, ülejäänud teekond kulgeb autode, jalakäijate ja klaasikildude vahel ukerdades.
Mittesõbralikkuse jaoks on eraldi treeningud ametnikele... kui see neil ametisse astudes peaks lonkama!
Siis on ilmselt lood Iirimaal teistmoodi kui Šotimaal, kus endal oli au aasta ja paar kuudu viibida.
VastaKustuta