2006-03-19

Ärge arvake midagi

See, et ma igapäevaselt ei kirjuta, mis seiklused mind tabavad või mis ise ette võetud saavad, ei tähenda, et neid ei toimuks ning et blogi alapealkiri vale oleks. Ei. Vahest näiteks juhtub see, et ma ei viitsi pärast väsitavaid päevarännakuid enam blogisse kirjutada. Vahest näiteks ei jõuagi üldse samal päeval koju tagasi ning kuna hommikul on tööleminekuga kiire ning suuremaid seiklusi alates ärkamisest veel eriti toimunud pole, pole ka millestki kirjutada. Aga see selleks...

Tänasest siis jälle kirjutan. Kuigi oli üsna tavaline päev -- 15 enne seitset üles, et seitsmest ratta seljas olla, mis mõneminutilise hilinemisega ka õnnestub. Ligi tunni pärast töölejõudmine ning siis mõned tunnid töörabamine. Pärast seda aga kojusõit, mis tihtipeale kujuneb pikemaks kui töölesõit. Täna siis venisid tööd-kodu eraldavad 15 km kahekordseks ning päeva kogukilometraažiks kujunes 45 km, netto sõiduaeg 2 tundi ja kolmveerand, keskmine kiirus 16,5 km/h (tavapärasest väiksem), maksimumkiirus 54,8 km/h (tavapärasest suurem).

Edinburgh' bypass'i peal on rattaga sõitmine keelatud. Suured sildid puha üleval. Hobusega ja mingi asjaga sõitmine oli veel keelatud, nende kohta on kah sama sildi peal mingi pilt joonistatud. Samas on aga pakutud ratturitele välja RR, mis ilmselt tähendab reroute'i, -- idasuunas roheliste tähistega, läänesuunas punastega. Siis hakkaski huvitama, et kustkaudu too RR läheb. Ja läks isegi mõnest looduskaunist kohast ning ka mitmest juba tuttavast kohast läbi. Tähistus jättis aga kohati soovida.

Mingi hetk märkasin aga puude-majade vahelt musta suitsu tõusmas ja võtsin suuna sinnapoole -- äkki on mingi tulekahju lahti. Et kohta, kust suitsu tõusis, aga üles ei leidnud, küll aga leidsin ühe teise tuttava koha, kust tee tuttav ja hõlbus oli, siis pöörasingi ratta kodu poole. Nii ajaviiteks tegin veel ka tiiru Royal Infirmary'le peale ja vaatasin ka sealse helipad'i ära. Pilte ja juttu näeb ka inseneride/ehitajate lehel.

Ja saigi siis nagu enam-vähem kõik tänaseks... nüüd mõned õlled ja siis jälle voodisse, et homseteks seiklusteks värskena valmis olla.

No comments: